piątek, 2 maja 2014

Dość westchnień!

Wiem, że jedyny sposób, żeby w końcu o siebie zadbać to...zacząć..
Zapytacie co w tym trudnego?
Wszystko...
Początki zawsze wymagają zaparcia i motywacji.
Nie wspomnę o systematyczności...
Właśnie z nią jest u mnie najtrudniej, ale DOŚĆ TEGO! DOŚĆ WESTCHNIEŃ!

Mam zamiar ćwiczyć po to by ujędrnić ciało i czuć się dobrze sama ze sobą!

Jestem mamą trójki dzieci, z czego jedno urodziło się dwa miesiące temu.
Dzieci są moją ogromną miłością i poświęciłam im całe swoje życie.
Bo całe moje życie to moja rodzina :)
Ale przy okazji bycia żoną i mamą jestem wciąż kobietą.
I mam zamiar być kobietą zadbaną, zadowoloną z siebie!

Tak więc zaczynamy!

Stan na 3 dni temu:
waga: 63kg
talia:  73
biodra: 96
udo: 51

Cel: ujędrnić ciało, wzmocnic mięśnie

Plan na maj: Skalpel z Ewą Chodakowską

Start: 30 kwietnia 2014
Zdjęcia:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz