sobota, 10 maja 2014

Anty page Ewy Chodakowskiej?!

Zastanawia mnie skąd w ludziach tyle zawiści i zazdrości.
Ewa Chodakowska to naprawdę fenomen.
I wcale nie mam na myśli jej ćwiczeń, bo wiele podobnych było przed.
Najważniejsza jest wiara i motywacja, ktorą zaraża wiele z nas.
Każda kobieta ma mnóstwo kompleksów i bardzo mało wiary we własne możliwości.
Dzięki Ewie wiele z nich dało rade zmienić nie tylko swój sposób spędzania czasu czy odżywiania się, ale i myślenia o sobie.
Dlatego nie rozumiem tych, którzy tak bardzo ją krytykują.
Skoro im się nie podoba to, co robi, powinni wyrzucić ze swoich strony fanpage Ewy a w googlu nie szukać wiadomości o niej.
Bo skoro jest taka zła to dlaczego wzbudza ich zainteresowanie?
Słodka, polska zazdrośc....Ech....



Miałam dzisiaj nie ćwiczyc, ale tak jakoś szkoda mi było...
I dałam radę ! :)

Miłego weekendu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz